Panasonic EY7440 (3 Ah/Li-Ion/2 accu's)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic EY7440 (3 Ah/Li-Ion/2 accu's) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

rovama 23-05-2010

Echt een topper. Is veel sterker dan de concurrentie. Is duurzaam. Goede torq instelling. Wij gebruiken deze machines in ons race team en doen er alles mee; schroeven, boren, gaten opruimen, bouten op moment aandraaien noem het maar. Heeft ons nog nooit in de steek gelaten

halfwreck 06-10-2009

echt een super machine, sterk, accu gaat lang mee en de slagboormachine die ik er bij heb gekocht is ook niet normaal zo sterk,
voorheen een makita 6095d ook een fijne machine maar niet in vergelijking tot deze panasonic.
als je voor een nieuwe machine aankoop staat en je budget is niet het probleem
dan is dit zeker een aanrader
TOP !!!! Machine

mannouweerdenburg 26-11-2008

Wereldmachine.
Vooral in combinatie met de slagschroefmachine een topduo.
We hebben op mijn werk deze set 3 maanden geleden gekocht en we werken er dagelijks mee.

hktz 23-06-2008

geweldige machine met een super accu. Niet leeg te krijgen. helaas na 1 jaar een defect aan de overbrenging.